Examinerad socionom

Jag ville skriva ett litet inlägg för en STOR sak. I tisdags den 12:e januari hade jag seminarie för min C-uppsats. Det var opponering och försvar av den egna uppsatsen och vi klarade det galant!! Det är så himla härligt och jag har nog inte fattat det än =) Vi fick bara en kommentar om att ta bort en mening som seminarieledaren ansåg var onödig så det var lättfixat. Så nu är den nya uppsatsen ivägskickad och vi har lagt ut vår uppsats för publicering, så uppsatsen ska finnas ute på nätet inom kort.

Om någon känner för att läsa den så är det bara google-söka på:
"
LSS Lag eller värdegrund -vad styr i praktiken".

Jag tycker den är as-bra i alla fall haha =P

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis:)

2010-01-21 @ 01:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0