Illusioner

Hittade några Illusionsbilder på Internet.
Jag tycker de är jätte häftiga!


Blir man snurrig eller vad?
Det snurrar åt höger  och växer sig större ju mer man tittar på den.


Den här gick långsammare, men jag åker neråt.
Det roliga är att den inte är en spiral utan två ringar; en större yttre och en mindre inuti.
Helt skumt!

Inte direkt en skönhet till kille, men bilden var riktigt cool tycker jag. Alla dessa nakna brudar som tillsammans skapar ett ansikte.
Kan tycka synd om killen eftersom han har en stor röv i pannan och måste lukta den där tjejen i stjärten hel tiden. Kul för tjejen/tjejerna när han slickar sig om munnen eller pratar haha, om man uppskattar sånt förstås ;)

Jaja, min otroligt låga humor, men den är ändå rolig =P
Kram och god natt


Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHA jaaa, typiskt din humor och funderingar ;D

2010-01-28 @ 12:39:17
URL: http://sofpet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dags för uppd nu snäckan! =)

2010-02-22 @ 21:15:36
URL: http://mariasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0